Адміністрація навчального закладу
Стаж педагогічної роботи: 20 років
Кваліфікаційна категорія : «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання : «старший учитель»
Юр’єва Л.В. сприяє створенню комфортних умов для становлення особистості дитини з порушеннями зору, розвитку її здібностей та талантів,спрямовує діяльність педагогічного колективу та медичного персоналу рівних умов для доступу дітей з порушеннями зору до якісної освіти, виховання конкурентно спроможного випускника навчально – виховного комплексу, здатного здобувати подальшу освіту в загальноосвітньому просторі. Успіх її роботи забезпечується невичерпним ентузіазмом, сучасним підходом до освітніх завдань, творчим натхненням і горінням.
Творче кредо: «Хто не дивиться вперед, залишається позаду»
Запорожченко Лариса Іванівна
Посада : вихователь-методист Комунальної установи Сумський спеціальний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 37 «Зірочка», м.Суми, Сумської області.
Освіта: повна вища
Спеціальність:
- вчитель початкових класів, вихователь дітей дошкільного віку
Стаж педагогічної роботи: 17 років
Кваліфікаційна категорія : «спеціаліст вищої категорії»
Найважливішими цінностями для неї є дитина і педагог, здатний розвивати задатки, талант, здійснювати соціальний захист своїх вихованців, зберігати індивідуальність.
Сприяє злагодженості в організації роботи всіх педагогів, для того щоб дітям було комфортно та цікаво, щоб з бажанням йшли до НВК.
Творче кредо: «Не думайте про сьогоднішню невдачу, але думайте про завтрашній успіх»
Басова Ольга Анатоліївна
Посада : заступник директора з навчально-виховної роботи Комунальної установи Сумський спеціальний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 37 «Зірочка», м.Суми, Сумської області.
Освіта: повна вища
Спеціальність:
- учитель початкових класів
Стаж педагогічної роботи: 25 років
Кваліфікаційна категорія : «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання : «старший учитель»
Басова Ольга Анатоліївна – досвідчений, високопрофесійний педагог. Одним із основних завдань своєї роботи вважає використання контролю і керівництва як способу навчити вчителя, допомогти зробити йому ще один крок до педагогічної майстерності, переконатись разом з учителем у можливості й ефективності адаптованого використання сучасних педагогічних технологій.
Творче кредо: «Любов виховується любов’ю. Особистість виховується особистістю. Порядність виховується порядністю.»
Методичне кредо членів адміністрації «Працювати з педагогом так, як би ми хотіли, щоб педагог працював з дітьми»